Regulamin świadczenia dostępu do usługi Slabstone
§ 1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Niniejszy regulamin określa warunki korzystania oraz funkcjonowania usługi Slabstone, a także prawa i obowiązki Użytkowników oraz obowiązki i zakres odpowiedzialności Usługodawcy usługi internetowej Slabstone.
- Postanowienia zawarte w Regulaminie świadczenia dostępu do usługi Slabstone stanowią Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 r., Nr 144, poz. 1204, z późn. zm.), przez firmę Slabstone sp. z o.o., ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 20D/7, 35-006 Rzeszów, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000358766.
§ 2 DEFINICJE
- Regulamin – niniejszy „Regulamin świadczenia dostępu do usługi Slabstone” określający zasady korzystania przez Usługobiorcę i Użytkownika z usługi Slabstone udostępnianej przez Usługodawcę.
- Usługodawca – „Slabstone” sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 20D/7, 35-006, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0001084439, posiadająca numer NIP: 5170443880; numer REGON: 527573080, o kapitale zakładowym w wysokości 5.100,00 zł.
- Usługobiorca – podmiot zlecający Usługodawcy świadczenie Usługi.
- Usługa – dostęp do Aplikacji pod nazwą Slabstone, udostępnianej Usługobiorcy na warunkach określonych przez niniejszy Regulamin.
- Aplikacja – oprogramowanie zainstalowane na serwerach Usługodawcy, udostępniane poprzez przeglądarkę internetową, dostępne po zalogowaniu się za pomocą loginu i hasła pod adresem internetowym przypisanym Usługobiorcy.
- Instancja – indywidualny dostęp do Aplikacji dla Usługobiorcy, na który składa się osobna baza danych zarządzana za pomocą Aplikacji oraz zestaw ustawień konfiguracyjnych. Instancja dostępna jest pod unikalnym adresem internetowym wybranym przez Usługobiorcę z puli dostępnych adresów. W ramach jednej Instancji z Aplikacji może korzystać wielu Użytkowników, korzystających z dostępu przydzielanego im przez Usługobiorcę.
- Użytkownik – osoba posiadająca indywidualny login i hasło umożliwiające korzystanie z Aplikacji.
- Stanowisko – jednostka rozliczeniowa w systemie podlegająca opłacie, posiadająca swój termin ważności wynikający z trwających okresów testowych lub okresów przedłużenia oraz mogąca posiadać przypisane Konto Użytkownika.
- Administrator – Użytkownik posiadający najwyższy możliwy poziom uprawnień w danej Instancji, będący Użytkownikiem, który założył Instancje lub Użytkownikiem, któremu te uprawnienia zostały nadane.
- Login – stworzone przez Użytkownika, indywidualne i niepowtarzalne oznaczenie Użytkownika, mające formę adresu e-mail, wykorzystywane przy korzystaniu z Usługi.
- Hasło – stworzony przez Użytkownika ciąg znaków, używany do zabezpieczenia dostępu do korzystania z Usługi.
- Konto Użytkownika – indywidualny dostęp danego Użytkownika do Aplikacji, określany przez Login, Hasło, poziom uprawnień oraz mogące posiadać swój termin ważności, tj. datę, po której dostęp do Aplikacji zostanie danemu Użytkownikowi zablokowany lub ograniczony, wynikający z terminu ważności Stanowiska, do którego Konto Użytkownika jest przypisane.
- Przeglądarka internetowa – oprogramowanie zainstalowane na urządzeniach Usługobiorcy, służące do komunikacji z Usługą.
- Umowa – porozumienie pomiędzy Usługodawcą i Usługobiorcą, na podstawie którego Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi, a Usługobiorca do wnoszenia opłaty za korzystanie z Usługi.
- Okres rozliczeniowy – okres trwający jeden pełny miesiąc kalendarzowy.
- Okres przedłużenia – okres, za jaki Usługobiorca przedłuża ważność usługi dokonując płatności.
- Formularz Rejestracyjny – formularz służący do rejestracji Usługi przez Usługobiorcę, dostępny na stronie internetowej www.slabstone.pl.
- Pakiet – wybrany wariant Aplikacji, wpływający na jej cenę, funkcje oraz dostępne limity, opisany szczegółowo na stronie www.slabstone.pl.
- Infrastruktura Serwerowa – oznacza środowisko techniczne utrzymywane i administrowane przez Usługodawcę, na którym pracuje Aplikacja. Składają się na nie takie elementy, jak serwery, systemy operacyjne oraz urządzenie podtrzymujące napięcie.
§ 3 WYMAGANIA TECHNICZNE
- Korzystanie z Usługi możliwe jest przy pomocy urządzenia z dostępem do sieci Internet oraz Przeglądarki internetowej, której rodzaj i wersja są zgodne z Przeglądarkami internetowymi, dla których Usługa została dostosowana.
- Usługobiorca jest zobowiązany zapewnić Użytkownikom we własnym zakresie wyżej wymienione urządzenie z dostępem do Internetu oraz właściwą wersję Przeglądarki internetowej.
- Usługa została dostosowana do prawidłowej pracy w następujących Przeglądarkach internetowych: Internet Explorer w wersji 11 lub wyższej, Microsoft Edge w wersji 15, Firefox w wersji 53 lub wyższej, Chrome w wersji 58 lub wyższej, Opera w wersji 45 lub wyższej oraz Safari w wersji 10 lub wyższej.
§ 4 PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGOBIORCY
- Usługobiorca zobowiązany jest do podania prawdziwych danych przy procesie rejestracji.
- Usługobiorca ma prawo do bezpłatnej pomocy technicznej w zakresie korzystania z Aplikacji poprzez pocztę elektroniczną [email protected] oraz do dodatkowych form wsparcia technicznego, zależnych od wybranego Pakietu.
- Usługobiorca oraz Użytkownicy są zobowiązani do niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste lub inne prawa osób trzecich.
- Usługobiorca i Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Usługi zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Usługobiorca zobowiązany jest do terminowego wnoszenia opłaty za korzystanie z Usługi.
- Usługobiorca ma prawo do korzystania przez 14 dni z bezpłatnego okresu próbnego, w trakcie którego może korzystać z Usługi zgodnie z Regulaminem, bez ponoszenia jakichkolwiek opłat. Bezpłatny okres próbny może zostać wydłużony w przypadku okresowych promocji, ofert specjalnych lub w przypadku indywidualnego porozumienia w tym zakresie Usługodawcy i Usługobiorcy.
- Jeżeli Usługobiorca nie uiści płatności za świadczenie Usługi zgodnie z zasadami określonymi w Pakiecie w czasie trwania okresu próbnego, uznaje się, że zakończył korzystanie z Usługi, wobec czego Usługodawca ma prawo do trwałego usunięcia konta, wraz ze wszystkimi danymi, kopiami zapasowymi i przywrócenie adresu internetowego, pod którym udostępniana była Aplikacja do puli wolnych adresów.
- Usługodawca może wykorzystywać logo i nazwę firmy Usługobiorcy w celach marketingowych poprzez ich umieszczenie na liście referencyjnej znajdującej się na stronie internetowej Usługodawcy, a Usługobiorca zgadza się na ich wykorzystanie w tym celu. Usługobiorca ma prawo wyrażenia sprzeciwu wobec wykorzystania jego logo i/lub nazwy firmy, w celu o którym mowa powyżej, drogą elektroniczną na adres e-mailowy Usługodawcy.
- Uiszczenie opłaty przez Usługobiorcę odbywa się na podstawie wykonanego przez Usługobiorcę zlecenia przedłużenia ważności Stanowisk. Usługobiorca zlecając przedłużenie opłaca wszystkie nieusunięte Stanowiska, o wybrany przez siebie Okres przedłużenia.
- Okres przedłużenia Stanowiska liczony jest od kolejnego dnia po zakończeniu ostatniego okresu ważności danego Stanowiska do końca miesiąca wskazanego w zleceniu przedłużenia ważności Stanowisk lub, w przypadku gdy dane stanowisko wygasło w okresie dłuższym niż 14 dni od dnia zlecania przedłużenia, okres przedłużenia Stanowiska liczony jest od dnia przedłużenia do końca miesiąca wskazanego w zleceniu przedłużenia konta.
- Wyliczona opłata za przedłużenie konta jest określana na podstawie cennika świadczenia usługi Slabstone, dostępnego na stronie www.slabstone.pl.
- Wyliczona opłata za przedłużenie konta uwzględnia liczbę przedłużanych Stanowisk, długość okresu przedłużenia oraz ewentualne pomniejszenia opłaty wynikające z trwających bezpłatnych okresów testowych, dat ważności poszczególnych Stanowisk wynikających ze zrealizowanych wcześniej przedłużeń oraz rabatów wynikających z decyzji o płatności z góry za co najmniej sześć pełnych Okresów rozliczeniowych lub użytych kodów rabatowych. Wyliczenie ostatecznej opłaty rozróżniane jest na poziomie poszczególnych Stanowisk, które mogą mieć różne ważności i mogą mieć przyznane różne rabaty. Kwota do zapłaty stanowi sumę opłat za poszczególne Stanowiska.
- W przypadku wyboru płatności online, płatności są obsługiwane przez spółkę Stripe Payments Europe, Limited z siedzibą w Irlandii, 1 Grand Canal Street Lower, Dublin 2, VAT no. IE 3206488LH.
§ 5 PRAWA I OBOWIĄZKI USŁUGODAWCY
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usługi z najwyższą starannością oraz standardami określonymi w niniejszym Regulaminie.
- Usługodawca nie odpowiada za skutki udostępnienia przez Usługobiorcę Loginu i Hasła osobom trzecim.
- Usługodawca nie odpowiada za nieprawidłowe świadczenie Usługi spowodowane:
- Niespełnieniem Wymagań Technicznych koniecznych do korzystania z Aplikacji,
- Działaniem osób trzecich,
- Przyczynami niezależnymi od Usługodawcy.
- Usługodawca ma prawo zawiesić świadczenie Usługi z zachowaniem danych na serwerze w przypadku braku płatności ze strony Usługobiorcy.
- W przypadku braku płatności ze strony Usługobiorcy przez okres dłuższy niż 30 dni od dnia upływu ważności konta Umowę uznaje się za rozwiązaną, zaś Usługodawca ma prawo do trwałego usunięcia konta, wraz ze wszystkimi danymi i kopiami zapasowymi oraz przywrócenie adresu internetowego, pod którym udostępniana była Aplikacja do puli wolnych adresów.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe działanie Aplikacji, jeżeli wynika ono z nieprawidłowego użytkowania Aplikacji przez Usługobiorcę.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utracone korzyści ani szkody pośrednie.
- Usługodawca ma prawo zawiesić lub ograniczyć dostęp do Usługi oraz API Slabstone w przypadku korzystania z nich niezgodnie z niniejszym Regulaminem.
§ 6 PARAMETRY TECHNICZNE USŁUGI
- Usługodawca udostępnia Usługobiorcy możliwość korzystania z Usługi zgodnie z parametrami opisanymi na stronie www.slabstone.pl.
- W przypadku przekraczania dostępnych w danym Pakiecie limitów możliwość korzystania z Usługi zostanie ograniczona w zakresie, w jakim jej dalsze użytkowanie będzie oznaczało dalsze przekraczanie poszczególnych limitów. W przypadku korzystania z Pakietu, w którym limity są współdzielone pomiędzy Stanowiska Usługobiorca ma możliwość podniesienia wartości poszczególnych limitów za pomocą zwiększenia liczby Stanowisk w aplikacji.
- O przekroczeniu dostępnych limitów Usługobiorca zostanie poinformowany za pomocą poczty e-mail na adres korespondencyjny Usługobiorcy lub poprzez stosowny komunikat w Aplikacji.
- Usługodawca zapewnia dostępność Usługi na poziomie nie mniejszym niż 99% czasu w miesiącu.
- Zastosowanie określonego w paragrafie 6 punkt 4 poziomu dostępności usług jest wyłączone w przypadku:
- Wystąpienia awarii Infrastruktury Serwerowej w wyniku siły wyższej. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, nad którym Usługodawca nie panuje.
- Wystąpienia przerw w dostępie do Usługi w związku z zaplanowanymi pracami konserwacyjnymi lub mającymi na celu rozbudowę Infrastruktury Serwerowej, pod warunkiem powiadomienia Usługobiorcy z co najmniej 48 godzinnym wyprzedzeniem o planowanych pracach i terminie ich zakończenia.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Aplikacji, w tym jej modyfikacji, wprowadzania dodatkowych funkcji, zmian w wyglądzie i sposobie działania poszczególnych elementów, z zastrzeżeniem, że wprowadzone zmiany nie spowodują zmniejszenia możliwości Aplikacji dla Usługobiorcy w stosunku do stanu z dnia zawarcia Umowy.
§ 7 BEZPIECZEŃSTWO DANYCH
- Usługodawca zapewnia podjęcie wszelkich środków niezbędnych do bezpiecznego przechowywania i archiwizowania danych przechowywanych w Aplikacji przez Usługobiorcę.
- Usługodawca zapewnia, że dostęp do Aplikacji możliwy jest wyłącznie poprzez szyfrowane połączenie SSL, autoryzowane odpowiednim certyfikatem.
- Wszystkie dane wprowadzane bezpośrednio, poprzez API, pobierane za pomocą dostępnych integracji (w tym poczta e-mail) utrzymywane są na Infrastrukturze Serwerowej znajdującej się na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
- Kopie zapasowe danych tworzone są nie rzadziej niż co 24 godziny, archiwizowane w niezależnej Infrastrukturze Serwerowej i utrzymywane przez okres nie krótszy niż 14 dni od dnia utworzenia kopii zapasowej.
- Usługodawca może wykorzystywać zgromadzone w Aplikacji dane w celu przeprowadzania analiz wykorzystania funkcji Aplikacji, zrozumienia sposobu pracy Użytkowników, podnoszenia jakości świadczonych usług oraz opracowywania nowych lub ulepszonych funkcji Aplikacji, w tym mechanizmów podpowiedzi i predykcji opartych o rozwiązania machine learning. Jeżeli w tym celu konieczne będzie przeanalizowanie danych firm lub osób, jakie zostały wprowadzone przez Usługobiorcę do Aplikacji, analiza taka może być przeprowadzona wyłącznie na danych zanominizowanych i zagregowanych.
§ 8 ZAMAWIANIE I ŚWIADCZENIE USŁUGI
- Umowa pomiędzy Usługobiorcą a Usługodawcą jak i Umowa Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych, która stanowi załącznik do Regulaminu zostają zawarte z chwilą wypełnienia i zatwierdzenia przez Usługobiorcę Formularza Rejestracyjnego, a wraz z nim – utworzenia konta w Aplikacji. Utworzenie konta przez Usługobiorcę w Aplikacji stanowi oświadczenie woli zawarcia z Usługodawcą umowy zgodnie z treścią Regulaminu.
- Zakres świadczenia Usługi oraz jej cena zależne są od liczby Stanowisk oraz wybranego pakietu określającego wybrany wariant aplikacji, zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem na stronie internetowej www.slabstone.pl.
- Faktura VAT za korzystanie z Usługi zostanie wystawiona po uiszczeniu opłaty.
- Usługobiorca wyraża zgodę na wystawianie faktur VAT przez Usługodawcę w formie elektronicznej i przesyłanie ich poprzez pocztę elektroniczną na adres email wskazany przez Usługobiorcę.
- Po upłynięciu opłaconego Okresu Rozliczeniowego wymagane jest uiszczenie opłaty zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem na stronie www.Slabstone.pl dla przedłużenia Usługi o kolejny Okres Rozliczeniowy.
- W przypadku niekorzystania z Usługi pomimo jej opłacenia nie są przewidywane zwroty środków.
§ 9 REKLAMACJE I ROZWIĄZANIE UMOWY
- W przypadku, jeżeli Usługa nie jest świadczona zgodnie z ustaleniami niniejszego Regulaminu Usługobiorcy przysługuje prawo zgłoszenia reklamacji.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zostać przesłane pocztą elektroniczną na adres [email protected] bądź listownie, do siedziby Usługodawcy i zawierać opis zgłaszanych zastrzeżeń.
- Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać informacje opisujące adres, pod jakim dostępna jest Aplikacja, dane zgłaszającego, jego login w systemie, czas wystąpienia problemu oraz dokładny opis problemu.
- Jeżeli w wyniku zgłaszanej reklamacji Usługobiorca nie mógł korzystać z Usługi zgodnie z Regulaminem przewidywane są upusty i darmowe okresy korzystania z Aplikacji. Wynikiem pozytywnie rozpatrzonej reklamacji nie są rekompensaty finansowe.
- Nieopłacenie przez Usługobiorcę kolejnego Okresu rozliczeniowego następującego po każdym pełnym okresie rozliczeniowym jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy. W przypadku opłacenia i rozpoczęcia kolejnego Okresu Rozliczeniowego Umowa pozostaje obowiązująca do jego zakończenia.
- W przypadku obniżonej opłaty za korzystanie z Usługi w wyniku długoterminowego zobowiązania wynoszącego krotność Okresu Rozliczeniowego Umowa pozostaje wiążąca do momentu zakończenia wszystkich Okresów Rozliczeniowych objętych porozumieniem, na skutek którego występuje obniżona płatność.
- Istnieje możliwość zakończenia dostępu do Aplikacji i rozwiązania Umowy przed zakończeniem Okresu Rozliczeniowego na wyraźną prośbę Usługobiorcy, nie powoduje to jednak refundacji wniesionych opłat.
§ 10 OCHRONA PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
- Usługodawca oświadcza, że jest uprawniony do świadczenia Usługi.
- Projekt graficzny, zastosowane rozwiązania, układ treści i koncepcja pracy z Aplikacją stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i jako takie korzystają z ochrony przewidzianej w przepisach prawa.
- Korzystanie z Aplikacji przez Usługobiorcę lub inne osoby nie oznacza nabycia przez nie jakichkolwiek praw na dobrach niematerialnych do udostępnionych utworów.
- Zabronione jest kopiowanie, modyfikowanie lub rozpowszechnianie Aplikacji w całości lub części, a także modyfikowanie czy wykorzystywanie w sposób inny niż określony w Regulaminie bez pisemnej zgody Usługodawcy.
§ 11 PROCEDURY REAGOWANIA NA ZGŁOSZENIA USŁUGOBIORCY
- Usługodawca ma prawo do ingerencji w strukturę danych, ustawienia aplikacji oraz uprawnienia Użytkowników, jeżeli realizuje zlecenia zgłoszone przez Usługobiorcę lub gdy są to działania wymagane do prawidłowego działania Aplikacji i nie spowodują utraty danych.
- Zgłoszenia związane ze wsparciem w korzystaniu z Aplikacji, w tym z jej ewentualnym błędnym działaniem mogą być przesyłane przez Usługobiorcę pocztą elektroniczną, z adresu email będącego loginem Użytkownika w aplikacji Slabstone, na adres [email protected], a także poprzez chat online dostępny po zalogowaniu do Aplikacji lub telefonicznie, jeżeli wybrany przez Usługodawcę pakiet przewiduje te formy świadczenia wsparcia technicznego.
- Usługodawca przyjmuje, że zgłoszenie przekazane przez pocztę email oraz poprzez chat online przez zalogowanego Użytkownika jest zgłaszane rzeczywiście przez niego. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za udostępnienie możliwości komunikacji przez chat online lub poprzez adres email osobie trzeciej, która w skutek tego poda się za Usługobiorcę.
- Zgłoszenia związane ze zmianą terminów ważności kont, przyznawaniem lub odbieraniem uprawnień Użytkownikom, korekt w płatnościach, przyznawaniu dostępu do Slabstone, zmian loginów oraz eksportu danych wymagają zgłoszenia w formie wiadomości email na adres [email protected]. Zgłoszenie tego typu musi zostać wysłane przez osobę będącą Administratorem konta, której konto nie zostało usunięte i które jest ważne lub wygasło nie wcześniej niż 14 dni temu, z adresu email będącego loginem w Slabstone.
- W przypadku braku możliwości przesłania zgłoszenia przez Administratora stosowne zmiany z zakresu określonego w paragrafie 11 punkt 4 mogą zostać wykonane po przesłaniu skanu pisemnego zlecenia ich wykonania podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania Usługobiorcy. W przypadku wątpliwości dotyczących intencji wprowadzanych zmian lub jakichkolwiek innych zastrzeżeń Usługodawca ma prawo zarządzać dostarczenia oryginału pisma zlecającego wprowadzenie zmian przed ich wprowadzeniem. Usługodawca i Usługobiorca przyjmują, że przesłany skan zlecenia jest dokumentem wystarczającym i Usługodawca nie bierze jakiejkolwiek odpowiedzialności za konsekwencje wprowadzonych zmian.
- Odblokowanie dostępu do konta zablokowanego wskutek nieprawidłowo wpisanego hasła może zostać zrealizowane na podstawie zgłoszenia telefonicznego, poprzez chat online oraz poprzez zgłoszenie przez pocztę email. Wymagane jest wskazanie adresu instancji oraz loginu zablokowanego użytkownika.
- Jeżeli Usługobiorca lub Użytkownik zgłosi Usługodawcy opinię o Aplikacji lub sugestię dotyczącą zmiany (np. poprawy, modyfikacji lub rozbudowy Aplikacji) Usługodawcy przysługuje prawo do wykorzystania przesłanej opinii lub sugestii, zaś Usługobiorca lub Użytkownik przesyłając opinię lub sugestię udziela Usługodawcy wieczystej, nieodwołalnej, niewyłącznej oraz bezpłatnej licencji na wszelkie prawa niezbędne do stworzenia, opublikowania, powielania, rozpowszechniania, modyfikacji i adaptacji dzieła będącego wynikiem otrzymanej sugestii, w tym publicznego wyświetlania, wykonywania i wykorzystywania sugestii do dowolnego celu.
- Usługodawca nie ma obowiązku wprowadzania zgłoszonych zmian, w szczególności zmian dotyczących aplikacji oraz wprowadzonych danych. W ustalonych okolicznościach Usługodawca może zaproponować wprowadzenie określonych zmian odpłatnie, na bazie indywidualnie przygotowanej wyceny lub w ramach wsparcia świadczonego w związku z wybranym przez Usługobiorcę pakietem.
§ 12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.slabstone.pl. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, w szczególności gdy będzie to wymagane aktualizacją lub innymi zmianami w świadczeniu Usługi lub przepisami prawa.
- W przypadku zmian Regulaminu Usługobiorca będzie informowany o wprowadzonej zmianie niezwłocznie, nie później
niż 7 dni przed wejściem jej w życie, poprzez udostępnienie zaktualizowanej wersji Regulaminu na stronie
internetowej Slabstone w wersji umożliwiającej jej zapis na dysku oraz co najmniej poprzez jedną z trzech metod
poinformowania o zmianach:
- wysłanie informacji pocztą elektroniczną na adres Administratora konta,
- wiadomość wewnątrz Aplikacji,
- informację o konieczności akceptacji nowej wersji Regulaminu na etapie przedłużania ważności konta,
- Wszelkie zmiany w Regulaminie obowiązują od dnia opublikowania ich na stronie internetowej www.slabstone.pl, z zastrzeżeniem punktu 2 paragraf 12. Korzystanie z usługi oznacza akceptację Regulaminu.